Prekių grąžinimo politika - Repeat.lt
Top
Image Alt

Prekių grąžinimo politika

Pirkėjo teisės užtikrinamos vadovaujantis Civilinio kodekso 6.338 straipsnio nuostatomis.

Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Nekokybiškos prekės, įsigytos tiek internetu tiek fizinėje parduotuvėje keičiamos ar grąžinamos: kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (pvz.: pažeista pakuotė, pasibaigęs prekės galiojimo terminas ir kt ) arba gavote ne tą produktą, kurį užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus ir apmokėti jūsų patirtas siuntimo išlaidas. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 18 punktu, jame nurodoma, kad netinkamos prekės į tinkamas, keičiamos arba gražinamos remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Netinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoką pardavėjas.

Pirkėjas įsigytas prekes per 14 dienų gali be jokios nurodytos priežasties gražint, nesvarbu kokiu būdu jos buvo įsigytos: fizinėje parduotuvėje ar elektroninėje parduotuvėje ar telefonu, jums vis tiek galioja tos pačios taisyklės, gražinimas vyks vadovaujantis (tik internetu perkant) LR civilinio kodekso 6.228 (10)

Gražinant (nurodykite užsakymo numerį, grąžinimo priežastis ir grąžintinų prekių sąrašą) per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoką pirkėjas.

Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

Perkant internetu prekės gražinamos remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas taikomas net ir grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas taikomas abiem atvejais, net ir tada kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Pinigai už apmokėtas grąžintas prekes per 1-14 darbo dienas pervedami į pirkėjo banko sąskaitą.

Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis info@repeat.lt, +370 5 2387373